onsdag 21 december 2011

USA!!!

Hej hej 


I morgon ska jag gå upp kl 5 för att sedan åka i väg över den långa Öresundsbron mot Danmark. 


I Danmarkska jag till Kastrup.
När vi har varit där och ätit frukost så ska vi hoppa på ett flyg till USA!!
Vi ska mellanlanda i London. Sedan ska vi åka till Boston och sova där en natt på Hilton och sedan åka ett niomannaplan till Lake Placid!!


Där ska vi fyra jul men efter julen åker vi till New York för att fyra nyår!!


Det känns lite overkligt att om en dag är jag i USA.


Jag vet inte om det blir någon bloggning de här två veckorna, men jag kommer ta galet många bilder och sedan lägga ut på bloggen!!


God jul och gott nytt år 


//Clara



2 kommentarer:

  1. Vad roligt att ni ska åka till USA!!
    Jag är riktigt avundsjuk att ni ska åka till USA, New York och framför allt mellanlanda i London. Jag har velat åka till London i typ hela mitt liv.
    Jag ska vara i ramsjö på julen. Du håller väll med om att Ramsjö är bästa platsen på jorden. Vi ses kanske på påsklovet haha!!

    Kram och God Jul Clara
    ////Tora :) ;)

    SvaraRadera
  2. Ha det toppen i Usa! Tänk på mig! Haha, nej det behövs inte! Men jag kommer att sakna er! Kommer ni att se någonting av London? Det är iaf världens bästa stad! God jul och gott nytt år!

    Kram&puss från Emma

    SvaraRadera

Roligt med en kommentar!