söndag 29 januari 2012

Min dag

Hej hej 


I dag har jag varit i Ramsjö.
Vi var ute på promenad och sedan åkte vi hem.


När vi kom hem så gjorde jag lite läxa och sedan åkte jag till dykningen med Anouschka.
Det var jätte roligt!
VI fick dyka ner till bottnen (5 meter) och hämta skivor och så fick vi öva på att simma vanligt.


Till middag åt jag pizza från vespa.


I morgon är det skola igen.
Den här veckan så kommer vi få omdömen.


I morgon så ska jag dra ut två tänder.
Hoppas att det inte gör ont.


//Clara



2 kommentarer:

  1. Har du börjat på dykning?! Det har du inte berättat toker! ;)
    Hoppas att det går bra att dra ut dina små tänder! Jag har iaf fått för mig att det bara är sprutorna som gör ont.

    Kram Emma

    SvaraRadera
  2. Kul med dykning.
    Hoppas att det går bra att dra ut tänderna :).

    Kramar
    Tora

    SvaraRadera

Roligt med en kommentar!